Dijeli preko

III. SAVJETOVANJE FARMACEUTA

u organizaciji

UDRUŽENJA FARMACEUTA VARAŽDINSKO-MEĐIMURSKE REGIJE I
UDRUŽENJA FARMACEUTA PODRAVSKO-BILOGORSKE REGIJE
HRVATSKOG FARMACEUTSKOG DRUŠTVA

Tema:

DIJETE KAO PACIJENT
i
FORUM O ZDRAVSTVENIM TVRDNJAMA

Lokacija

Mjesto održavanja

Sveti Martin na Muri

Hotel Spa Golfer

23. – 25. svibnja 2013

Program

P re l i m i n a r n i   p r o g r a m

Četvrtak, 23. svibnja 2013.

14.00 – 19.00  Registracija sudionika

17.00 – 18.00  Aktualna tema (u suradnji s Hrvatskom ljekarničkom komorom)

18.00 – 19.00  Mini-simpozij (u suradnji s Plivom)

ULOGA LJEKARNIKA U LIJEČENJU ASTME

Biserka Cetina Čižme, PLIVA: Razvoj lijeka – utjecaj novih

tehnologija na poboljšanje karakteristika lijeka

                         Katarina Fehir Šola, ZU ljekarna Bjelovar: Savjetovanje ljekarnika o pravilnoj uporabi inhalatora za astmu

Arijana Meštrović, Pharma Expert: Ljekarničke intervencije za pacijente s astmom u zemljama EU

                         Ivana Klinar, PLIVA: Uloga interneta u stručnom usavršavanju ljekarnika i edukaciji bolesnika s astmom

20.30                Domjenak dobrodošlice

 

Petak, 24. svibnja 2013.

8.00 – 12.00  Registracija sudionika

9.00 –   9.30  Svečano otvaranje

 

9.30  17.00  DIJETE KAO PACIJENT

9.30  – 9.40   Katarina Fehir Šola, predsjednica Organizacijskog odbora: Uvod – Doprinos ljekarnika unaprjeđenju dječjeg zdravlja

Regulatorni okviri i osobitosti primjene lijekova u djece

9.40 – 10.10   Suzana Mimica Matanović, KBC Osijek: Osobitosti primjene lijekova u djece i EU regulativa za klinička ispitivanja lijekova za djecu

10.10 – 10.30   Željka Davosir Klarić, HALMED: Odobrenja za stavljanje u promet  lijekova za djecu

10.30 – 10.50   Adriana Andrić, HALMED: Farmakovigilancija lijekova za djecu

10.50 – 11.00   Rasprava

11.00 – 11.30   Stanka

Najčešće tegobe i bolesti u djece

11.30 – 12.00   Milivoj Jovančević, Centar dječjeg zdravlja Zagreb: Temeljne smjernice za liječenje najčešćih stanja i bolesti djece

12.00 – 12.20   Marija Hegeduš-Jungvirth, Županijska bolnica Čakovec: Bol u trbuhu kod djece

12.20 – 12.40   Nives Pustišek, Klinika za dječje bolesti Zagreb: Suvremeni pristup u liječenju najčešćih dječjih dermatoza

12.40 – 13.00   Goran Tešović, Klinika za infektivne bolesti Zagreb: Posebnosti antimikrobne terapije u djece i kalendar cijepljenja

13.00 – 13.20   Ines Buhač, Centar Ars Pharmae: Samoliječenje u pedijatriji

13.20 – 13.30   Rasprava

13.30 – 15.00   Stanka za ručak

 Ljekarnička skrb i izrada lijekova za djecu u ljekarni

15:00 – 15.20   Arijana Meštrović, Pharma Expert: Profesionalizam ljekarnika i važnost donošenja pravilnih odluka u provođenju ljekarničke skrbi za djecu

15.20 – 15.40   Željka Macner Majcan, ZU Ljekarna Bjelovar: Problemi u ljekarničkoj praksi pri izdavanju lijekova za djecu

15.40 – 16.00   Darko Takač, Gradska ljekarna Zagreb: Ljekarnička izrada galenskih i magistralnih pripravaka za djecu

16.00 – 16.15   Iva Pavković, Ivna Kirinčić Palić, Dragica Gospodarić, KBC Zagreb: Priprema i uporaba trituriranih prašaka za djecu

16.15 – 16.30   Vesna Rosović Bazijanac: Extempore tekući magistralni pripravci: 10 godišnje iskustvo na pedijatrijskoj klinici KBC Rijeka

16.30 – 16.45   Anita Galić, Kemig: Kozmetička znanost i pedijatrijski pacijenti - jučer, danas, sutra

16.45 – 17.00   Rasprava

17.00 – 17.15   Stanka

17.15 – 18.30   Promotivna predavanja

20.30                 Svečana večera

Subota, 25. svibnja 2013.

9.30 – 12.00   FORUM O ZDRAVSTVENIM TVRDNJAMA                          

9.30 –   9.50   Ružica Vazdar, Ministarstvo zdravlja: Usklađivanje sa zdravstvenim tvrdnjama

9.50 – 10.20   Lea Pollak, Hrvatski zavod za javno zdravstvo: Novosti iz područja aktivnih tvari, količina i analiza koje se odnose na odobrene zdravstvene tvrdnje

10.20 – 10.50    Darija Vranešić Bender, KBC Zagreb, Vitaminoteka: Odobrene zdravstvene tvrdnje i primjeri iz prakse

10.50 – 11.10    Kristina Blagojević, Ministarstvo zdravlja: Službene kontrole zdravstvenih tvrdnji u praksi

11.10 – 11.30    Vedrana Kuzmić Vrbanović: Udruživanjem do lakšeg ostvarenja zajedničkih interesa

11.30 – 12:00    Rasprava  

12.00 – 12.15    Zaključci i zatvaranje savjetovanja

13.00                 Izlet

Stručna i promotivna predavanja, posteri

STRUČNA I PROMOTIVNA PREDAVANJA, POSTERI

Sažetke (format 12 x 18 cm, WORD, Times New Roman, Font 12) te oglase molimo dostaviti organizatorima e-mailom na adresu hfd-fg-ap@zg.t-com.hr najkasnije do

1. travnja 2013. Odgovornost za stručnu i jezičnu primjerenost sažetaka preuzimaju autori.

PRIJAVA I UPLATA PROMOTIVNIH SADRŽAJA

Pozivamo Vas da aktivno sudjelujete u radu Savjetovanja s promotivnim predavanjem, izlaganjem proizvoda i predstavljanjem tvrtke ili oglasom u knjizi sažetaka.

Cijena promotivnog predavanja u trajanju od 15 min iznosi 4.000,00 kn.

Cijena izložbenog prostora od 1 m2 iznosi 3.500,00 kn (minimalni zakup 2m2).

Cijena oglasne stranice u Knjizi sažetaka iznosi 3.000,00 kn za stranicu u boji.

Umetanje promotivnog materijala u torbe sudionika iznosi 2.500,00 kn (ograničen broj).

U cijene nije uključen PDV.

Prijava i uplata za promotivne sadržaje:

Hrvatsko farmaceutsko društvo, Masarykova 2/II, 10000 Zagreb, tel.: 01/ 48 72 849,

e-mail. marina.carevic1@zg.t-com.hr  Žiro-račun: 2360000-1101367614, uplatu možete izvršiti putem obrazca HUB 1-1 (bivši virman) uz poziv na broj 02 MB/545, te kopiju uplate pošaljite na faks: 01/ 48 72 853.

Kotizacija

PRIJAVE

                                        Kotizacija (bez PDV)      Kotizacija (bez PDV)      Kotizacija (bez PDV)

                                              do 1. travnja 2013.          do 1. svibnja 2013.       nakon 1. svibnja 2013.

Sudionici                       900,00 kn                  1.100,00 kn                  1.400,00 kn

Izlagači na izložbi      700,00 kn                      800,00 kn                 1.000,00 kn

Osobe u pratnji           700,00 kn                     800,00 kn                 1.000,00 kn

Članovi HFD-a, koji su platili članarinu za 2013., imaju 10% popusta na kotizaciju. Informaciju o plaćenoj članarini obvezno je navesti kod prijave.

Kotizacija za sudionika uključuje: prisustvovanje svim radnim i zajedničkim društvenim sadržajima, torbu s materijalima, potvrdnicu o sudjelovanju.

Kotizacija za izlagače i osobe u pratnji uključuje: prisustvovanje svim zajedničkim društvenim sadržajima.  Izlagači i osobe u pratnji ne dobivaju torbu s materijalima ni potvrdnicu o sudjelovanju.

Uvjeti otkazivanja – kotizacija

U slučaju nemogućnosti dolaska na savjetovanje, prijavljeni sudionik treba pisanim putem obavijestiti tehničkog organizatora – agenciju TIP TOURS. Za otkaze koji uslijede do 20.4.2013., bit će vraćen iznos od 80% uplaćene kotizacije. Nakon isteka toga roka, nije moguć povrat kotizacije.

Smještaj

SMJEŠTAJ:

HOTEL  SPA GOLFER ****

                                                          23.- 25.05.2013.         23.- 26.05.2013.

                                                            (aranžman/osobi)       (aranžman/osobi)

jednokrevetna soba                  1.130,00 kn              1.695,00 kn

dvokrevetna soba                        830,00 kn              1.245,00 kn

APARTMANSKO NASELJE REGINA ****

                                                          23.- 25.05.2013.         23.- 26.05.2013.

                                                           (aranžman/osobi)         (aranžman/osobi)

jednokrevetna soba                   890,00 kn                   1.335,00 kn

dvokrevetna soba                      790,00 kn                   1.185,00 kn

Navedene cijene uključuju aranžman po osobi s 2 odnosno 3 noćenja, uključujući PDV.

Boravišna pristojba nije uključena u cijenu, a iznosi 7,00 kn po osobi i danu.

Smještajni kapaciteti popunjavat će se prema primitku rezervacije i uplate do popunjenja. Rezervacije će se raditi ovisno o raspoloživim mjestima u hotelima, a prednost pri rezervaciji imat će prijave za dvokrevetne sobe zbog ograničenih smještajnih kapaciteta. Stoga molimo da što prije pošaljete popunjenu prijavnicu.

Hotelski  smještaj  u  navedenim   hotelima,   ovisno  o  slobodnim  kapacitetima,  nudimo  do  20. travnja 2013.

VAŽNO! Nakon 20. travnja 2013. hotelski smještaj NE GARANTIRAMO!

Prijevoz

Ako želite koristiti navedeni organizirani autobusni prijevoz molimo označite to u prijavi.

POLAZAK. 23. 5. 2013.

Polazak iz Zagreba u 14.00 sati s Autobusnog kolodvora Zagreb.

POVRATAK. 25. 5. 2013.

Povratak iz Sv. Martina na Muri oko 16.30 sati.

Predviđeni dolazak u Zagreb oko 18.30 sati.

Cijena povratne karte na relaciji Zagreb – Sv. Martin na Muri – Zagreb iznosi 265,00 kn.

POLAZAK. 23. 5. 2013.

Polazak iz Osijeka u 11.00 sati s Autobusnog kolodvora Osijek.

POVRATAK. 25. 5. 2013.

Povratak iz Sv. Martin na Muri oko 16.30 sati.

Predviđeni dolazak u Osijek oko 21.30 sati.

Cijena povratne karte na relaciji Osijek – Sv. Martin na Muri – Osijek iznosi 360,00 kn.

Napomena. prijevozi će se realizirati za najmanje 40 prijavljenih putnika.

Izlet

IZLET

Izlet će biti organiziran u subotu, 25. svibnja 2013., detaljnije informacije bit će objavljene naknadno.

Doplata za izlet iznosi 50,00 kn po osobi.

Molimo zainteresirane da na prijavnici obvezno označe prisustvovanje izletu (nužno radi organizacije i osiguranja transfera).

Prijava i uplate

UPLATA KOTIZACIJE, SMJEŠTAJA I DOPLATE ZA IZLET

 

Rezervacija smještaja moguća je samo uz dokaz o uplati kotizacije!

Prijava i rezervacija smještaja obavlja se putem ispunjenog obrazca (u prilogu) kojeg treba poslati faksom ili poštom u agenciju TIP TOURS ili slanjem ispunjenog e-mail obrasca sa stranice www.tiptours.hr

Prijava sudjelovanja, kotizacija, hotelski smještaj

TIP TOURStravel agency

OIB 83011422157

Vončinina 2/1, 10000 ZAGREB ID-HR-AB-01-080416772 IATA 75-3 2121 2

tel.: 385 1 466 37 52; faks: 385 1 466 37 54 e-mail. sanja@tiptours.hr; tiptours@tiptours.hr

žiro-račun: 2484008-1100892831 kod RBA

www.tiptours.hr

kontakt osoba Sanja Ferenčak

Načini plaćanja

Za fizičke osobe obrazac HUB “uplata” uz poziv na broj 3301. Obavezno je upisati ime i prezime uplatitelja/sudionika savjetovanja te kopiju poslati na broj faksa 01/ 466 37 54.
Za pravne osobe na temelju fakture ispostavljene od agencije TIP TOURS.  Potrebno je u obrascu točno navesti adresu i OIB za ispostavu fakture.
Kreditnom karticom ili gotovinom u poslovnici TIP TOURS-a (samo AX, VI, EC/MC).

 

Online prijavnica

OBRAZAC ZA REGISTRACIJU 1

III. SAVJETOVANJE FARMACEUTA Sv. Martin na Muri, 23. – 25. svibnja 2013.

Step 1 of 5

20%

Kontakt

INFORMACIJE:

 

- Katarina Fehir Šola, mag. pharm.; Ljekarna Bjelovar, tel. i faks: 043/ 886 182, mob. 098/ 19 71 543,  e-mail. kfsola@gmail.com

- mr. sc. Marina Carević, HFD, Masarykova 2/II, 10000 Zagreb, tel.: 01/ 48 72 849, faks: 01/ 48 72 853, e-mail: marina.carevic1@zg.t-com.hr

- Sanja Ferenčak, TIP TOURS d.o.o., Vončinina 2/1, 10000 Zagreb tel.:01/ 466 37 52; fax: 01/466 37 54, e-mail: sanja@tiptours.hr; tiptours@tiptours.hr